Accesarea serviciilor (copii între 6 luni și 18 ani)
Alba Iulia – 30 locuri subvenționate
- Depunere dosar la SEC (Serviciul de Evaluare Complexă), Bld. 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia
- Comisia DGASPC Alba, stabilește gradul de dizabilitate și eliberează Certificatul de Încadrare în grad. Comisia poate să recomande tratament la Complexul Maria Beatrice și dacă copilul nu este încadrat în grad.
- Depunere dosar la Complexul de Servicii Socio-Medicale Maria Beatrice
(str Lalelelor, nr. 60, Alba Iulia, telefon: 0743.893.625, 0358.566.186, 0741.288.303)
Sebeș – 5 locuri subvenționate
- Depunere dosar la Serviciul Public de Asistență Socială Sebeș, Aleea Lac, nr. 12, Sebeș
- Tel/Fax: 0258.731.007
- Email: spas_sebes@yahoo.com
Național
- Chestionarul de Admitere completat și Scrisoarea medicală (scanată) de la ultima internare / tratament, se trimit on-line pe E-mail ongmariabeatrice@yahoo.com, cu cel puțin 10 zile lucrătoare înainte de data de început solicitată pentru efectuarea tratamentului;
- La cerere, vor fi trimise și alte documente medicale: radiografii, RMN, EEG , analize medicale;
- După confirmarea admiterii în centru, se stabilește data sosirii și ora consultului medical inițial.
Programare sesiuni 2018
Perioada sesiunilor de tratament - anul 2018 | ||||||||||||
Sesiunea | S0 | S1* | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | S7 | S8* | S9 | S10* | S11 |
Perioada | 08.01 - 12.01 |
15.01 - 25.01 |
29.01 - 09.02 |
12.02 - 23.02 |
26.02 - 09.03 |
12.03 - 23.03 |
26.03 - 06.04 |
16.04 - 27.04 |
01.05 - 11.05 |
14.05 - 25.05 |
29.05 - 08.06 |
11.06 - 22.06 |
Sesiunea | S12 | S13 | S14* | S15 | S16 | S17 | S18 | S19 | S20 | S21 | S22* | S23 |
Perioada | 25.06 - 06.07 |
09.07 - 20.07 |
06.08 - 16.08 |
20.08 - 31.08 |
03.09 - 14.09 |
17.09 - 28.09 |
01.10 - 12.10 |
15.10 - 27.10 |
29.10 - 09.11 |
12.11 - 23.11 |
26.11 - 07.12 |
10.12 - 21.12 |
Precizări referitoare la sesiuni și zile libere legal pentru anul 2018 | ||||||||||||
S0 | Activitatea începe din 8 ianuarie, cu o sesiune scurtă de 1 săptămână. Cost terapie și cazare în sesiunea S0 are o reducere de 50%. |
|||||||||||
S1 | Sesiunea se termină joia, 25 ianuarie. Se lucrează 24 ianuarie (miercuri) – Ziua Unirii Principatelor Române. Nu se lucrează 26 ianuarie (vineri). | |||||||||||
Concediu | Concediu de Paști 9 -13 aprilie (8 aprilie (duminică), 9 aprilie (luni) – Paștele) | |||||||||||
S8 | Sesiunea începe de marți, 1 mai. Nu se lucrează luni, 30 aprilie. | |||||||||||
S10 | Sesiunea începe de marti, 29 mai. Nu se lucrează luni (27 mai (duminică), 28 mai (luni) – Rusalii)
1 iunie (vineri) – Ziua Copilului (se lucrează) |
|||||||||||
Concediu | Concediu de odihnă: 23 iulie - 3 august 2018 (activitatea se reia în 6 august). | |||||||||||
S14 | Se lucrează în 15 august (miercuri) – Adormirea Maicii Domnului și sesiunea se încheie joi, 16 august. Nu se lucrează vineri, 17 august | |||||||||||
S22 | 30 noiembrie (vineri) – Sfântul Andrei (se lucrează) | |||||||||||
Concediu | Concediu de Crăciun: 24 dec. 2018 - 4 ian. 2019 |
La sosirea în Alba Iulia (sâmbăta – duminica)
- Se efectuează cazarea.
Intrarea în tratament (ziua de luni)
- Consultul medical (la ora programată);
- Comunicarea orarului pentru întreaga perioadă de tratament;
- Evaluarea video inițială: la 3-4 zile de la începutul tratamentului.
Acte necesare la accesarea serviciilor:
- Copie după certificatul de naștere al copilului; (doar la prima accesare a serviciilor)
- Copie după actele de identitate ale părinților; (doar la prima accesare a serviciilor)
- Copie după sentința de divorț (dacă este cazul);
- Copie după actele medicale ale copilului (biletele de ieșire – din care să rezulte istoricul medical); (începând cu a doua accesare a serviciilor se aduc doar cele mai recente acte medicale ale copilului)
- Adeverință în original de la medicul de familie cum că “copilul poate fi integrat în colectivitate”; (valabil 6 luni)
- Analize medicale (coproparazitologic și exudat faringian); (valabil 6 luni)
- Copie după certificatul medical valabil, de la medicul specialist;
- Copie după hotărârea valabilă, a Comisiei (Serviciul de Evaluare Complexă (SEC) din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului (DGASPC) de domiciliu);
- Copie după certificatul valabil, de încadrare în grad;
- Copie după planul valabil, de recuperare;
- Contractul cu familia eliberat de DGASPC din zona de reședință (contract, dacă există, între managerul de caz și reprezentatul legal al copilului).
(Actele 8,9,10) doar pentru copiii care au dosar la DGASPC (Direcția Generală de Asistență Socială și Protecție a Copilului) din zona de reședință.
Oricare dintre documentele mai sus menționate, care se modifică sau își pierd valabilitatea, trebuie reactualizate.
Bagajul minimal al părintelui și al copilului la terapie:
- papuci de casă pentru părinte și copil, cu talpă din cauciuc striat, antiderapant, nu cu talpă din buret; în Centru nu se intră cu încălțăminte de stradă:
- prosop și halat pentru hidroterapie, gel pentru duș;
- ulei și prosop mare pentru masaj;
telefon: 0358.566.186, 0743.893.625, 0741.288.303
mail: ongmariabeatrice@yahoo.com